Friday, January 15, 2010

Setia Menanti...

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Ilahi kerana aku diberi peluang untuk update blog nie. Agak jarang aku mengendahkan blog aku yg satu ini. Hehehe entah penyakit 'M' yg makin merebak dlm badanku ini akan hilang ye. Huuuu sungguh kemalasan aku dibuatnya.



Terasa jeles melihat member2 blog still setia mengupdate blog. Mencoretkan kisah kehidupan masing2. Begitu jugak dengan aku (masa dulu lah.. ). Entah mengapa dan kenapa diri ini terlalu berat untuk melakukannya sedang pada satu masa dulu, boleh dikatakan setiap hari( ye ke??? ) aku menjengah blog kesayanganku ini.



Sayang terasa terpaksa meninggalkan 'teratak lama' yang didalamnya terlalu banyak coretan kehidupanku. Namun apakan daya, benda yang kita sayang adakalanya harus ditinggalkan. Uwaaa



Aduh apa yang aku merepek malam2 nie. Sebenarnya aku kebosanan ditinggalkan cik abg yg sekarang bersama rakan2 tengah reheaser(betul ke ejaan nie) utk presentation besok. Adik Afiq dah lama dibuai mimpi-penat seharian dok dlm kereta je. Begitu jugak dengan Abang Ammar selepas puas bermain bersama ummi, baru aje lelapkan mata. Aku???? Tunggu cik abg balik, baru tido kot-coz td pesan belikan mee goreng-tetiba rasa lapar la pulak. Abang, cepatlah balikk....







-catatan dari De Palma Hotel (Shah Alam)

No comments:

Post a Comment