Tuesday, December 1, 2009

Ulangtahun Kelahiran Ammar Yang Ke-2

Sepatutnya aku buat entry nie semalam, tapi dek kerana kebizian aku (betul sangat la tuh!! ), so aku buat pagi nie. Hehehe kalau buat petang nanti, gamaknya memang xkan buat punya lah.

Semalam 1 Disember 2009 genaplah usia anak sulungku, Ammar 2 tahun. Sekejapnya masa berlalu. Tup-tup Ammar dah 2 tahun. X berasa langsung. Alhamdulillah aku bersyukur sangat dikurniakan anak bernama Ammar ini. Biarpun sekarang aku dalam kerisauan sebab Ammar still lagi x boleh bertutur Dalam bahasa melayu ( still cakap bahasa yang orang x boleh paham ), namun aku x putus berdoa agar Ammar jadi seperti kanak-kanak lain. Hati ibu mana yang x resah dengan keadaan anak yang begitu. Macam dulu aku risau Ammar dah setahun lebih tapi x leh berjalan lagi. Alhamdulillah dalam usianya 16 bulan, dia boleh berjalan macam kanak-kanak lain. Sekarang dah berlari, melompat-lompat. Aku bersyukur sangat-sangat.

Tahun nie macam tahun lepas jugak, x bagi apa-apa pun kat Ammar. Cuma malam raya aidiladha yang lepas, sempat la kami sambut birthday Ammar kat rumah kakak aku. Ramai, meriah la sikit. Itupun Ammar buat x tahu je. Suruh potong kek pun x nak, sebab nak main. last-last aku jugak yang potong (hehhehe macam birthday aku la pulak ).

So korang layan je lah gambar-gamabr di bawah ini ye. Ok see again....

Ammar bersama ummi tersayang

Tengok lah x nak duduk diam budak Ammar nie. Ishh ishhh!!

2 comments:

  1. hepi belated besday ammar....
    sori la, acik lia lambat keretapi.... bz skit la nih....

    utk ummi ammar.... gg ammar mcm da penuh.... compare Amsyar gg xbyk g... jadi mungkin berbeza kot development tiap anak.... kita doakan yg terbaik shja wat depa ok...

    ReplyDelete
  2. tq lia.

    gg mmg dah banyak tp tu la mmg xsuka gosok gg.x tau nak buat macamana. takut gg cpt rosak je klu x jaga. yup setiap anak, development mmg berbeza.

    ReplyDelete